Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) »  »  Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.11.2012 r. zmieniające ...

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.11.2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek

Tekst pierwotny - bieżący
 Dz. U. z 2012 r. poz. 1403

Na podstawie art. 21 ust. 3, art. 22 ust. 2, art. 23 ust. 2, art. 24 ust. 2 w związku z art. 43 ust. 1 i 2, art. 44, art. 46 i art. 53 ust. 3 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2001 r. nr 86, poz. 953, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek (Dz. U. nr 27, poz. 134 oraz z 2011 r. nr 134, poz. 782 i nr 206, poz. 1214) wprowadza się następujące zmiany:

    1) w § 1 w ust. 1 w pkt 2 po lit. e dodaje się lit. ea w brzmieniu:

      "ea) Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich,";

    2) w § 2 w pkt 4 lit. b otrzymuje brzmienie:

      "b) członków Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych oraz Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich,";

    3) załącznik nr 1 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego rozporządzenia;

    4) w załączniku nr 3 do rozporządzenia: 

      a) w tabeli VI:

        - część I otrzymuje brzmienie:

I. Urzędy morskie

1

Dyrektor

XIX-XXI

10

według odrębnych przepisów

2

Zastępca dyrektora do spraw inspekcji morskiej

XIX-XX

9

3

Zastępca dyrektora do spraw:
technicznych,
oznakowania nawigacyjnego,
zastępca dyrektora delegatury urzędu morskiego

XV-XX

9

Załogi jednostek pływających

1

Kierownik statku I kategorii (kapitan)

XV-XVII

2

2

Kierownik statku II kategorii

XIV-XVI

-

3

Zastępca kierownika statku
I kategorii (I oficer),
kierownik maszyn statku I kategorii
(I oficer mechanik)

XIV-XVI

1

4

Kierownik maszyn statku II kategorii, II oficer mechanik

XIII-XV

-

5

Kierownik statku III kategorii, kierownik maszyn statku III kategorii

XII-XIV

-

6

Oficer wachtowy

XII-XIII

-

7

Oficer elektryk okrętowy

XI-XIV

-

8

Kierownik statku IV kategorii,
kierownik maszyn statku IV kategorii,
bosman okrętowy

XI-XIII

-

9

Sternik motorzysta,
brygadzista grupy sondażowej

XI-XII

-

10

Operator urządzeń hydrograficznych,
III oficer mechanik,
monter znaków nawigacyjnych,
starszy marynarz,
motorzysta,
kucharz,
sondażysta

X-XI

-

11

Marynarz

IX-X

-

12

Steward

VIII-IX

-

13

Młodszy marynarz

VII-VIII

-

14

Starszy bosman bazy

VIII-IX

-

średnie

-

15

Bosman bazy

VII-VIII

-

średnie

-

Stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi

1

Mechanik lotniczy

XIV-XVI

-

według odrębnych przepisów

2

Kierownik magazynu technicznego

XI-XIII

2

średnie

4

3

Sekretarka

IX-XIII

-

średnie

-

4

Kierownik warsztatu

X-XII

3

średnie

4

starszy latarnik

-

średnie

4

starszy administrator

-

średnie

2

starszy rzemieślnik specjalista

-

zasadnicze

4

operator:
koparkoładowarki,
dźwigu samojezdnego

-

według odrębnych przepisów

5

Starszy magazynier w magazynie technicznym

X-XI

-

średnie

2

rzemieślnik specjalista

-

zasadnicze

3

kierowca autobusu

-

według odrębnych przepisów

6

Elektrotechnik

IX-XI

-

średnie

-

7

Elektromonter,
elektryk,
elektryk-spawacz,
monter instalacji
wodno-kanalizacyjnych,
operator sztaplarki,
mechanik silników spalinowych,
mechanik samochodowy,
elektryk samochodowy

VII-XI

-

zasadnicze

-

8

Magazynier w magazynie technicznym

IX-X

-

zasadnicze

1

kserografista

-

2

kierowca ciągnika,
kierowca samochodu:
ciężarowego,
dostawczego

 

-

według odrębnych przepisów

9

Latarnik,
rzemieślnik gospodarczy

VIII-X

-

zasadnicze

-

10

Administrator,
starsza maszynistka

VIII-IX

-

średnie

-

konserwator,
malarz

-

zasadnicze

-

11

Robotnik ochrony wybrzeża - pilarz,
murarz,
tynkarz,
blacharz,
dekarz,
spawacz,
ślusarz,
ślusarz-spawacz,
tokarz

VII-X

-

zasadnicze

-

12

Robotnik ochrony wybrzeża,
cieśla,
stolarz

VI-IX

-

podstawowe

-

13

Maszynistka

VII-VIII

-

średnie

-

kierowca samochodu osobowego

-

według odrębnych przepisów

14

Operator urządzeń powielających,
robotnik:
magazynowy,
transportowy,
magazynowo-transportowy

VI-VIII

-

podstawowe

-

15

Wydawca narzędzi,
zbrojarz

V-VII

-

zasadnicze

-

robotnik gospodarczy

-

podstawowe

-

16

Dozorca

IV-V

-

podstawowe

-

17

Sprzątaczka

III-IV

-

podstawowe

-

        - tytuł części IX otrzymuje brzmienie:

          "IX. Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych",

      b) w tabeli XII:

        - tytuł części V otrzymuje brzmienie:

          "V. Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych",

        - tytuł części VIII otrzymuje brzmienie:

          "VIII. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej",

      c) w tabeli XIII uchyla się część III. "Urzędy morskie";

    5) w załączniku nr 4 do rozporządzenia tytuł tabeli B otrzymuje brzmienie:

      "Tabela B. Tabela stanowisk, kwot wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego oraz kwalifikacji członków Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych oraz Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich";

    6) w załączniku nr 5 do rozporządzenia tabela I otrzymuje brzmienie:

      TABELA I.

      Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników Służby Więziennej

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I
II
III
IV
V
VI 
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI

1.020-1 600
1.070-1.620
1.120-1.640
1.170-1.660
1.220-1.680
1.270-1.700
1.320-1.760
1.370-1.830
1.430-1.900
1.530-2.000
1.630-2.120
1.730-2.240
1.840-2.380
1.970-2.520
2.100-2.660
2.240-2.900
2.440-3.300
2.640-3.760
2.850-4.300
3.060-5.100
6.800-7.500

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Załącznik

TABELE MIESIĘCZNYCH STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO

Tabela A. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników, o których mowa w tabeli I, II, IX, X oraz XI części I załącznika nr 3 do rozporządzenia

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI

1.140-1.600
1.160-1.620
1.180-1.640
1.200-1.660
1.220-1.680
1.240-1.700
1.270-1.750
1.300-1.830
1.330-1.980
1.360-2.130
1.400-2.290
1.450-2.480
1.500-2.670
1.550-2.870
1.600-3.080
1.660-3.300
1.760-3.520
2.060-3.800
2.360-4.100
2.700-4.500
3.100-5.500

Tabela B. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników, o których mowa w tabeli VIII załącznika nr 3 do rozporządzenia

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI

1.140-1.600
1.160-1.620
1.200-1.640
1.240-1.670
1.300-1.810
1.390-1.980
1.450-2.160
1.550-2.380
1.700-2.640
1.850-3.080
2.100-3.300
2.450-3.520
2.650-3.800
2.750-4.070
2.850-4.180
2.950-4.470
3.050-4.780
3.150-5.090
3.250-5.390
3.350-5.720
3.450-6.050

Tabela C. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników, o których mowa w tabeli VI części I i X, tabeli XII części IX oraz tabeli XIII części IX załącznika nr 3 do rozporządzenia

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI

1.000-1.600
1.020-1.700
1.050-1.800
1.100-1.900
1.150-2.100
1.200-2.300
1.250-2.500
1.300-2.800
1.350-3.100
1.400-3.400
1.450-3.700
1.500-4.000
1.550-4.300
1.600-4.600
1.650-4.900
1.700-5.200
1.750-5.500
1.800-5.800
1.900-6.100
2.000-6.400
2.200-7.150

Tabela D. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pozostałych pracowników urzędów i jednostek

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV
XVI
XVII
XVIII
XIX
XX
XXI

840-1.600
850-1.610
860-1.630
870-1.650
880-1.670
890-1.690
900-1.710
910-1.820
930-1.930
950-2.040
980-2.180
1.010-2.320
1.050-2.480
1.090-2.700
1.130-2.920
1.180-3.250
1.240-3.580
1.300-3.910
1.360-4.240
1.420-4.620
1.530-5.120

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60