Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Uwaga: Do 2 kwietnia 2024 r. część płatników składek przekazuje do ZUS zgłoszenia o pracy "szczególnej" ZUS ZSWA za 2023 r. Do 31 marca 2024 r. należy sporządzić i podpisać sprawozdanie finansowe za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US zeznań: CIT-8 i CIT-8AB za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US deklaracji: CIT-8E i CIT-8FR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: IFT-2R, CIT-RB i CIT-CSR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: CIT-8ST, CIT-N1, CIT-N2, PIT-N1 i PIT-N2 według stanu na 31 grudnia 2023 r.
Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Zamówienia publiczne »  Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15.12.2016 ...

Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15.12.2016 r. w sprawie informacji zawartych w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach, jego wzoru oraz sposobu przekazywania1)

 Dz. U. z 2016 r. poz. 2038
Uwaga od redakcji:
Rozporządzenie utraciło moc z dniem 1.01.2022 r.

Na podstawie art. 98 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach składane przez zamawiającego zawiera:

    1) nazwę (firmę) zamawiającego, adres, REGON i NIP oraz imię i nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej osoby upoważnionej do kontaktów;

    2) oznaczenie rodzaju zamawiającego, a w przypadku zamówień, o których mowa w art. 132 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", oznaczenie głównego przedmiotu lub przedmiotów działalności;

    3) w przypadku zamówień, o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy, i mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy:

      a) innych niż zamówienia, o których mowa w art. 131a ust. 1 i art. 132 ust. 1 ustawy, zwanych dalej "zamówieniami klasycznymi" - liczbę postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia albo zawarciem umowy ramowej i wartość zawartych umów, bez podatku od towarów i usług, w podziale na tryb udzielania zamówienia albo zawarcia umowy ramowej i na rodzaje zamówień,

      b) o których mowa w art. 132 ust. 1 ustawy, zwanych dalej "zamówieniami sektorowymi" - wartość zawartych umów, bez podatku od towarów i usług, w podziale na przedmioty działalności i na rodzaje zamówień,

      c) o których mowa w art. 131a ust. 1 ustawy, zwanych dalej "zamówieniami w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa", których przedmiotem są roboty budowlane - liczbę postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia albo zawarciem umowy ramowej i wartość zawartych umów, bez podatku od towarów i usług, w podziale na tryb udzielania zamówienia albo zawarcia umowy ramowej;

    4) w przypadku zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - wykaz postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia z określeniem:

      a) numeru ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,

      b) rodzaju zamówienia,

      c) przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów określonych w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, str. 1, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 6, t. 5, str. 3, z późn. zm.), zwanym dalej "Wspólnym Słownikiem Zamówień",

      d) trybu udzielenia zamówienia albo zawarcia umowy ramowej,

      e) uzasadnienia zastosowania trybu:

        - negocjacji z ogłoszeniem - z wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa,

        - negocjacji bez ogłoszenia,

        - dialogu konkurencyjnego - z wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa,

        - zamówienia z wolnej ręki,

      f) kraju pochodzenia wybranego wykonawcy lub wykonawców,

      g) wartości zawartych umów bez podatku od towarów i usług,

      h) liczby złożonych ofert,

      i) liczby odrzuconych ofert,

      j) liczby ofert złożonych przez wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1829, 1948 i 1997),

      k) zamówień udzielonych wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

      l) zamówień udzielonych wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia,

      m) liczby podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia

    - w odniesieniu i w podziale na zamówienia klasyczne, zamówienia sektorowe oraz zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa;

    5) w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia, do których stosuje się przepisy ustawy, w których wystąpiła relacja określona w art. 17 ust. 1 ustawy albo w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy, lub w których wykonawcy zawarli porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 20 ustawy - wykaz postępowań z określeniem:

      a) numeru ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,

      b) rodzaju zamówienia,

      c) przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień,

      d) trybu udzielenia zamówienia albo zawarcia umowy ramowej,

      e) liczby przypadków wystąpienia relacji określonej w art. 17 ust. 1 ustawy albo w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy,

      f) porozumień mających na celu zakłócenie konkurencji, w tym liczby wykrytych porozumień mających na celu zakłócenie konkurencji oraz liczby wykonawców wykluczonych z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 20 ustawy

    - w odniesieniu i w podziale na zamówienia klasyczne, zamówienia sektorowe oraz zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa;

    6) w przypadku zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, o wartości mniejszej, równej lub przekraczającej kwoty określone w art. 138g ust. 1 ustawy oraz w art. 138o ustawy - wykaz postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia z określeniem:

      a) numeru ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo adresu strony internetowej, na której zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia,

      b) opisu usługi,

      c) przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień,

      d) zastosowanej procedury udzielenia zamówienia albo zawarcia umowy ramowej,

      e) zamówienia udzielonego jako zamówienie zastrzeżone na usługi zdrowotne, społeczne oraz kulturalne, o którym mowa w art. 138p ust. 1 ustawy,

      f) wartości zawartej umowy bez podatku od towarów i usług,

      g) liczby złożonych ofert,

      h) liczby ofert złożonych przez wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

      i) liczby ofert złożonych przez wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej,

      j) liczby ofert złożonych przez wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej,

      k) zamówień udzielonych wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia,

      l) liczby podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia

    - w odniesieniu i w podziale na zamówienia klasyczne oraz zamówienia sektorowe;

    7) w przypadku zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy, uwzględniających aspekty społeczne - wykaz postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia z określeniem:

      a) numeru ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,

      b) rodzaju zamówienia,

      c) przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień,

      d) trybu udzielenia zamówienia albo zawarcia umowy ramowej,

      e) wartości zawartej umowy bez podatku od towarów i usług,

      f) zamówienia udzielonego jako zamówienie zastrzeżone, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy,

      g) aspektów społecznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w tym odwołania się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, odwołania się do aspektów społecznych związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy, w tym związanych z zatrudnieniem, odwołania się do dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy, lub odwołania się do oznakowania, o którym mowa w art. 30a ustawy, związanego z aspektami społecznymi,

      h) aspektów społecznych określonych w kryteriach oceny ofert, w tym odwołania się do oznakowania, o którym mowa w art. 30a ustawy, oraz odwołania się do innych aspektów społecznych,

      i) liczby złożonych ofert,

      j) rodzaju podmiotu, któremu udzielono zamówienia,

      k) czy postępowanie, w którym uwzględniono aspekty społeczne, zostało unieważnione

    - w odniesieniu i w podziale na zamówienia klasyczne, zamówienia sektorowe oraz zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa;

    8) w przypadku zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy, uwzględniających aspekty środowiskowe lub innowacyjne - wykaz postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia z określeniem:

      a) numeru ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,

      b) rodzaju zamówienia,

      c) przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień,

      d) trybu udzielenia zamówienia albo zawarcia umowy ramowej,

      e) wartości zawartej umowy bez podatku od towarów i usług,

      f) odwołania się do systemów i środków zarządzania środowiskowego w ramach warunków udziału w postępowaniu,

      g) aspektów środowiskowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w tym odwołania się do aspektów środowiskowych związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4 ustawy i odwołania do oznakowania, o którym mowa w art. 30a ustawy, związanego z aspektami środowiskowymi,

      h) aspektów środowiskowych określonych w kryteriach oceny ofert, w tym przez odwołanie się do oznakowania związanego z aspektami środowiskowymi, o którym mowa w art. 30a ustawy, przez zastosowanie kryterium kosztu z wykorzystaniem rachunku kosztów cyklu życia, o którym mowa w art. 91 ust. 3b ustawy, przez odwołanie się do innych aspektów środowiskowych, w tym efektywności energetycznej przedmiotu zamówienia,

      i) wymagań dotyczących aspektów związanych z innowacyjnością zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy,

      j) uwzględnienie aspektów związanych z innowacyjnością w ramach kryteriów oceny ofert,

      k) czy postępowanie, w którym uwzględniono aspekty środowiskowe lub innowacyjne, zostało unieważnione

    - w odniesieniu i w podziale na zamówienia klasyczne, zamówienia sektorowe oraz zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa;

    9) liczbę i łączną wartość zamówień, bez podatku od towarów i usług, które zostały udzielone z wyłączeniem procedur określonych w ustawie, na podstawie art. 4 pkt 1-1b, 3 lit. a, e i ea oraz g-ja, pkt 5, 5b-6, 10-13, art. 4b ust. 1 i 1a, art. 4d ust. 1 pkt 1-6, 8 i 9, art. 136 ust. 1-3, art. 137 oraz art. 138 ust. 1-3 ustawy;

    10) łączną wartość udzielonych zamówień, bez podatku od towarów i usług, które zostały udzielone z wyłączeniem procedur określonych w ustawie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy;

    11) łączną wartość udzielonych zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, bez podatku od towarów i usług, które zostały udzielone:

      a) na usługi, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy,

      b) na dostawy, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

§ 2. Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach przekazuje się Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych drogą elektroniczną za pomocą formularza umieszczonego na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych.

§ 3. Wzór rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach stanowi załącznik do rozporządzenia.

§ 4. Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach, w odniesieniu do postępowań o udzielenie zamówienia wszczętych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020, 1579 i 1920), nie zawiera informacji, o których mowa w § 1 pkt 4 lit. j-m oraz pkt 5-8.

§ 5. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.2)

________________

1) Niniejsze rozporządzenie w zakresie swojej regulacji wdraża:
1) dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, Dz. Urz. UE L 307 z 25.11.2015, str. 5 oraz Dz. Urz. UE L 24 z 30.01.2016, str. 14);
2) dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającą dyrektywę 2004/17/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243 oraz Dz. Urz. UE L 307 z 25.11.2015, str. 7);
3) dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/81/WE z dnia 13 lipca 2009 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania niektórych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi przez instytucje lub podmioty zamawiające w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa i zmieniającą dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 216 z 20.08.2009, str. 76, Dz. Urz. UE L 314 z 01.12.2009, str. 64, Dz. Urz. UE L 319 z 02.12.2011, str. 43, Dz. Urz. UE L 158 z 10.06.2013, str. 184, Dz. Urz. UE L 335 z 14.12.2013, str. 17 oraz Dz. Urz. UE L 330 z 16.12.2015, str. 14).
2) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 12.12.2013 r. w sprawie zakresu informacji zawartych w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach, jego wzoru oraz sposobu przekazywania (Dz. U. poz. 1530), które utraciło moc z dniem 28 lipca 2016 r., na podstawie art. 22 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020, 1579 i 1920).
Załącznik

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

ZP-SR Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60