Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Zamówienia publiczne »  Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 Dz. U. z 2016 r. poz. 1128

Uwaga od redakcji:
Rozporządzenie utraciło moc z dniem 1.01.2021 r.

Na podstawie art. 96 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) zarządza się, co następuje:

§ 1. Rozporządzenie określa wzór protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zakres dodatkowych informacji zawartych w protokole, w zależności od zastosowanego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także sposób oraz formę udostępniania zainteresowanym protokołu wraz z załącznikami.

§ 2. 1. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwany dalej "protokołem", zawiera informacje dotyczące czynności poprzedzających wszczęcie oraz wykonywanych po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Protokół w zależności od zastosowanego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zawiera informacje, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawą", oraz informacje dotyczące:

    1) przedmiotu zamówienia publicznego, zwanego dalej "zamówieniem";

    2) czynności związanych z przygotowaniem postępowania;

    3) ogłoszeń informacyjnych o planowanych zamówieniach i zamówieniach sektorowych;

    4) ogłoszeń o zamówieniu i zmiany treści ogłoszeń;

    5) specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

    6) sytuacji określonej w art. 22c ust. 2 albo w art. 55a ust. 1 ustawy;

    7) zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy;

    8) miejsca i terminu składania ofert;

    9) otwarcia ofert;

    10) zestawienia ofert;

    11) wezwania do złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 i 2 ustawy oraz w trybie art. 26 ust. 2f ustawy;

    12) wezwania do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w zakresie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw;

    13) wezwania do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty oraz poprawienia omyłek w ofercie;

    14) unieważnienia postępowania;

    15) zatwierdzenia wyniku postępowania;

    16) zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania;

    17) środków ochrony prawnej;

    18) czynności nowych lub czynności powtórzonych w postępowaniu;

    19) zatwierdzenia po dokonaniu czynności nowych lub czynności powtórzonych;

    20) udzielenia zamówienia;

    21) załączników do protokołu;

    22) uwag do protokołu;

    23) podpisu osoby sporządzającej protokół;

    24) podpisu osoby zatwierdzającej protokół.

§ 3. Wzór protokołu postępowania:

    1) o udzielenie zamówienia w trybie:

      a) przetargu nieograniczonego stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia,

      b) przetargu ograniczonego stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia,

      c) negocjacji z ogłoszeniem stanowi załącznik nr 3 do rozporządzenia,

      d) dialogu konkurencyjnego stanowi załącznik nr 4 do rozporządzenia,

      e) negocjacji bez ogłoszenia stanowi załącznik nr 5 do rozporządzenia,

      f) zamówienia z wolnej ręki stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia,

      g) zapytania o cenę stanowi załącznik nr 7 do rozporządzenia,

      h) licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 8 do rozporządzenia,

      i) partnerstwa innowacyjnego stanowi załącznik nr 9 do rozporządzenia;

    2) w celu ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów oraz udzielenia zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów stanowi załącznik nr 10 do rozporządzenia.

§ 4. 1. Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek.

2. Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3. W przypadku protokołu lub załączników sporządzonych w postaci papierowej, jeżeli z przyczyn technicznych znacząco utrudnione jest udostępnienie tych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w szczególności z uwagi na ilość żądanych do udostępnienia dokumentów, zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, w jaki mogą być one udostępnione.

4. Bez zgody zamawiającego wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5. Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół lub załączniki niezwłocznie. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac dotyczących badania i oceny ofert, zamawiający udostępnia odpowiednio oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w terminie przez siebie wyznaczonym, nie później jednak niż odpowiednio w dniu przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub w dniu przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków albo w dniu przekazania informacji o unieważnieniu postępowania.

§ 5. Do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia stosuje się przepisy dotychczasowe.

§ 6. Traci moc rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. poz. 1458).

§ 7. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 28 lipca 2016 r.

Załącznik nr 1

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 2

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu ograniczonego


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 3

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 4

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie dialogu konkurencyjnego


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 5

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 6

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 7

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 8

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie licytacji elektronicznej


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 9

Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie partnerstwa innowacyjnego


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

Załącznik nr 10

Protokół postępowania w celu ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz udzielenia zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów


Załącznik dostępny jest w formacie pdf

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60