Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Uwaga: Do 2 kwietnia 2024 r. część płatników składek przekazuje do ZUS zgłoszenia o pracy "szczególnej" ZUS ZSWA za 2023 r. Do 31 marca 2024 r. należy sporządzić i podpisać sprawozdanie finansowe za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US zeznań: CIT-8 i CIT-8AB za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US deklaracji: CIT-8E i CIT-8FR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: IFT-2R, CIT-RB i CIT-CSR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: CIT-8ST, CIT-N1, CIT-N2, PIT-N1 i PIT-N2 według stanu na 31 grudnia 2023 r.
Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Inne » Krajowe rejestry »  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach

 Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
 zmieniony przez
zmiany w:
 zmieniony przez
zmiany w:
Wyświetl wcześniejsze wersje
2023.10.01 - bieżąca
 zmieniony przez
zmiany w:

Uwaga od redakcji:
Zmiany, które wchodzą w życie w wybranej wersji czasowej - zaznaczono kolorem

Oddział 10

Towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej

Istniejące wersje czasowe § 117
2014.11.28 Tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.07.05
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 117. W dziale 1 rejestru przedsiębiorców dla towarzystw ubezpieczeń wzajemnych i towarzystw reasekuracji wzajemnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych" lub "towarzystwo reasekuracji wzajemnej",

      b) w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację towarzystwa pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,

      c) w polu trzecim - nazwę towarzystwa,

      d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru - "rejestr towarzystw ubezpieczeń wzajemnych", nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,

      e) w polu piątym - informację, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej,

      f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;

    2) w rubryce drugiej:

      a) w polu pierwszym - siedzibę towarzystwa zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      b) w polu drugim - adres towarzystwa zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,

      d) w polu czwartym - adres strony internetowej;

    3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez towarzystwo oddziałów:

      a) w polu pierwszym - nazwę oddziału,

      b) w polu drugim - siedzibę oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;

    4) w rubryce czwartej - informacje o statucie: w polu pierwszym - informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, a jeżeli statut został sporządzony w formie aktu notarialnego - datę sporządzenia aktu notarialnego, oznaczenie notariusza i numer repertorium, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu statutu - zaznaczenie tej okoliczności;

    5) w rubryce piątej: w polu pierwszym - okres, na jaki zostało utworzone towarzystwo; jeżeli zostało utworzone na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";

    6) w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania towarzystwa, jeżeli powstało przez połączenie innych podmiotów:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy - połączenie,

      b) w polu drugim - opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia,

      c) w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,

      d) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstało towarzystwo w wyniku połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot był zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu szóstym - NIP;

    7) w rubryce siódmej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie terytorialnego zasięgu działalności towarzystwa,

      b) w polu drugim - oznaczenie działu ubezpieczeń objętego działalnością towarzystwa,

      c) w polu trzecim - datę uznania towarzystwa za małe towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych,

      d) w polu czwartym - wzmiankę o częściowym ograniczeniu zezwolenia na prowadzenie towarzystwa,

      e) w polu piątym - datę cofnięcia zezwolenia na prowadzenie towarzystwa;

    8) w rubryce ósmej:

      a) w polu pierwszym - wysokość kapitału zakładowego towarzystwa,

      b) w polu drugim - wysokość kapitału zapasowego towarzystwa.

§ 118. W przypadku gdy w rubrykach 3 i 4 lub w podrubryce 1 rubryki 6 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

Istniejące wersje czasowe § 119
2014.11.28 Tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.12.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 119. W dziale 2 rejestru przedsiębiorców dla towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - organ uprawniony do reprezentacji towarzystwa:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu uprawnionego do reprezentowania towarzystwa,

      b) w polu drugim - sposób reprezentacji,

      c) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu uprawnionego do reprezentowania towarzystwa:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - funkcję w organie reprezentującym,

        - w polu szóstym - informację, czy osoba wchodząca w skład zarządu została zawieszona w czynnościach,

        - w polu siódmym - datę, do jakiej osoba została zawieszona w czynnościach;

    2) w rubryce drugiej - organ nadzoru:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu nadzoru towarzystwa,

      b) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu nadzoru:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL;

    3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

      a) w polu pierwszym - nazwisko,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL,

      d) w polu czwartym - rodzaj prokury.

§ 120. W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 1 lub 2 oraz w rubryce 3 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej podrubryce lub rubryce.

§ 121. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej wpisuje się informacje wskazane w § 78 i § 79, przy czym spółdzielnię zastępuje towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwo reasekuracji wzajemnej.

Istniejące wersje czasowe § 122
2014.11.28 Tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2016.01.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 122. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej wpisuje się informacje wskazane w § 25 i § 26, z tym zastrzeżeniem, że wpisów, o których mowa w § 25 pkt 3 dokonuje się wyłącznie w zakresie lit. a i b, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępują towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwo reasekuracji wzajemnej.

Istniejące wersje czasowe § 123
2014.11.28 Tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2021.07.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 123. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej wpisuje się informacje wskazane w § 56 i § 57, przy czym spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółkę akcyjną zastępują towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwo reasekuracji wzajemnej.

Istniejące wersje czasowe § 124
2014.11.28 Tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2016.01.01
zmieniony przez
2017.07.01
zmieniony przez
2021.07.01
zmieniony przez
2022.12.15
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 124. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i towarzystwa reasekuracji wzajemnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji:

        - w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu - nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

        - w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą - organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego, datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,

      c) w polu trzecim - sposób reprezentacji towarzystwa przez likwidatorów,

      d) w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL;

    2) w rubryce drugiej - ustanowienie zarządu komisarycznego:

      a) w polu pierwszym - okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,

      b) w polu drugim - sposób reprezentacji towarzystwa przez zarządcę komisarycznego,

      c) w podrubryce pierwszej - dane zarządcy komisarycznego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    3) w rubryce trzeciej - informacje o połączeniu towarzystwa z innymi podmiotami:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy - połączenie z innymi podmiotami,

      b) w polu drugim - opis sposobu połączenia,

      c) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia lub przejmujących towarzystwo:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

      d) w podrubryce drugiej - dane podmiotów przejmowanych w wyniku połączenia; wpisu dokonuje się dla towarzystwa przejmującego; wpisu nie dokonuje się dla towarzystw powstałych w wyniku połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON;

    4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

      a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. - "upadłość",

      d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,

      e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

      f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego";

    5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;

    6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu naprawczym:

      a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      d) w podrubryce pierwszej - dane nadzorcy sądowego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    7) w rubryce siódmej - informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:

      a) w polu pierwszym - datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,

      b) w polu drugim - datę wznowienia wykonywania działalności;

8) w rubryce ósmej - informacje o rozwiązaniu podmiotu:

    a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o której mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3 ustawy, co obejmuje rozwiązanie, w tym rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,

    b) w polu drugim - informacje o rozwiązaniu podmiotu, w tym o rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium.

§ 125. 1. W przypadku gdy w rubrykach 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 rubryki 2, w podrubryce 1 lub 2 rubryki 3 lub w podrubrykach 1 i 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

2. W przypadku gdy w rubryce 7 zachodzi konieczność wpisania kolejnych informacji o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, informacje te wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 7.

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60