Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Inne » Krajowe rejestry »  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach

 Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
 zmieniony przez
zmiany w:
 zmieniony przez
zmiany w:
Wyświetl wcześniejsze wersje
2023.10.01 - bieżąca
 zmieniony przez
zmiany w:

Uwaga od redakcji:
Zmiany, które wchodzą w życie w wybranej wersji czasowej - zaznaczono kolorem

Oddział 5

Spółki europejskie

Istniejące wersje czasowe § 61
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2017.08.11
zmieniony przez
2020.03.20
zmieniony przez
2022.07.05
zmieniony przez
2022.10.13
zmieniony przez
2022.12.15
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
2023.10.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 61. W dziale 1 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się: 

    1) w rubryce pierwszej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "spółka europejska",

      b) w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację przedsiębiorcy pole pozostaje niewypełnione, chyba że spółka posiada REGON lub NIP,

      c) w polu trzecim - firmę, pod którą spółka działa,

      d) w polu czwartym - dane o poprzedniej rejestracji, co obejmuje: oznaczenie państwa, nazwę rejestru, nazwę organu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,

      e) w polu piątym - informację, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej,

      f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;

    2) w rubryce drugiej:

      a) w polu pierwszym - siedzibę spółki zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      b) w polu drugim - adres spółki zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,

      d) w polu czwartym - adres strony internetowej;

    3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez spółkę oddziałów:

      a) w polu pierwszym - firmę oddziału,

      b) w polu drugim - siedzibę oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;

    4) w rubryce czwartej - informacje o umowie i statucie: w polu pierwszym - informacje o zawarciu umowy spółki europejskiej, sporządzeniu statutu spółki europejskiej lub zmianach statutu, co obejmuje: datę sporządzenia aktu notarialnego, oznaczenie notariusza, numer repertorium, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu statutu spółki europejskiej - zaznaczenie tej okoliczności;

    5) w rubryce piątej:

      a) w polu pierwszym - okres, na jaki została utworzona spółka europejska; jeżeli spółka została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony",

      b) w polu drugim - oznaczenie pisma, poza Monitorem Sądowym i Gospodarczym, przeznaczonego do ogłoszeń spółki, jeżeli umowa spółki je wskazuje,

      c) w polu trzecim - wzmiankę o przyznaniu przez statut uprawnień osobistych określonym akcjonariuszom lub tytułów uczestnictwa w dochodach lub majątku spółki niewynikających z akcji,

      d) w polu czwartym - informację, czy obligatariusze mają prawo do udziału w zysku;

    6) w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania spółki, jeżeli powstała przez połączenie, przekształcenie lub podział innych spółek:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje powstanie spółki w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia innych podmiotów,

      b) w polu drugim - opis sposobu powstania spółki w wyniku połączenia, przekształcenia lub podziału oraz informację o uchwale,

      c) w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,

      d) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstała spółka w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę; w przypadku podmiotu objętego systemem integracji rejestrów formę prawną wpisuje się zgodnie z listą form prawnych określoną w załączniku nr 4 do rozporządzenia,

        - w polu drugim - kraj i nazwę rejestru, w których podmiot jest zarejestrowany; w przypadku podmiotu objętego systemem integracji rejestrów nazwę rejestru wpisuje się zgodnie ze listą rejestrów określoną w załączniku nr 5 do rozporządzenia,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu szóstym - NIP;

    7) w rubryce siódmej - dane akcjonariusza, jeżeli całość akcji spółki należy do jednego akcjonariusza:

      a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

      d) w polu czwartym - numer KRS,

      e) w polu piątym - jeżeli wspólnik posiada całość akcji spółki - wzmiankę o tej okoliczności;

    8) w rubryce ósmej - dane o kapitale spółki:

      a) w polu pierwszym - wysokość kapitału zakładowego,

      b) w podrubryce pierwszej - informację o wniesieniu aportu:

        - w polu pierwszym - określenie wartości akcji objętych za aport,

      c) w polu drugim - wysokość kapitału docelowego,

      d) w polu trzecim - liczbę akcji wszystkich emisji,

      e) w polu czwartym - wartość nominalną akcji,

      f) w polu piątym - kwotowe określenie części kapitału wpłaconego,

      g) w polu szóstym - wartość nominalną warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego;

    9) w rubryce dziewiątej - informacje o emisjach akcji:

      a) w polu pierwszym - nazwę serii akcji,

      b) w polu drugim - liczbę akcji w danej serii,

      c) w polu trzecim - rodzaj uprzywilejowania i liczbę akcji uprzywilejowanych lub informacje, że akcje nie są uprzywilejowane;

    10) w rubryce dziesiątej dla spółki europejskiej:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o podjęciu uchwały o emisji obligacji zamiennych i akcji wydawanych za te obligacje, co obejmuje datę podjęcia uchwały;

    11) w rubryce jedenastej dla spółki europejskiej:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę, czy zarząd lub rada administrująca są upoważnione do emisji warrantów subskrypcyjnych.

Istniejące wersje czasowe § 62
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.10.13
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 62. W przypadku gdy w rubryce 3, 4, 9, 10 lub w podrubryce 1 rubryki 6 lub 8 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

Istniejące wersje czasowe § 63
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.12.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 63. W dziale 2 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się: 

    1) w rubryce pierwszej - organ uprawniony do reprezentacji podmiotu:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu uprawnionego do reprezentowania spółki: "zarząd", "rada administrująca", "rada administrująca i dyrektorzy wykonawczy niebędący członkami rady administrującej",

      b) w polu drugim - sposób reprezentacji spółki, co obejmuje sposób reprezentowania spółki przez zarząd, radę administrującą lub przez dyrektorów wykonawczych niebędących członkami rady administrującej oraz przez prokurentów,

      c) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład zarządu albo rady administrującej:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - funkcję,

        - w polu szóstym - informację, czy osoba została zawieszona w czynnościach,

        - w polu siódmym - datę, do której osoba została zawieszona w czynnościach,

      d) w podrubryce drugiej - dane dyrektorów wykonawczych niebędących członkami rady administrującej:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL,

        - w polu czwartym - funkcję,

        - w polu piątym - informację, czy osoba została zawieszona w czynnościach,

        - w polu szóstym - datę, do której osoba została zawieszona w czynnościach;

    2) w rubryce drugiej - organy nadzoru:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu nadzoru spółki,

      b) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu nadzoru:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL;

    3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

      a) w polu pierwszym - nazwisko,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL,

      d) w polu czwartym - rodzaj prokury.

§ 64. Jeżeli w spółce europejskiej wybrano monistyczny system organów spółki i ten sam organ pełni funkcję organu reprezentacji i organu nadzoru, organ ten podlega wpisaniu jako organ reprezentacji oraz jako organ nadzoru lub kontroli. W takiej sytuacji jako członków organu reprezentacji wpisuje się osoby zajmujące się reprezentacją i zarządzaniem, a jako członków organu nadzoru lub kontroli - osoby zajmujące się nadzorem lub kontrolą.

§ 65. W przypadku gdy w rubryce 2, 3 lub podrubryce 1 i 2 rubryki 1 lub podrubryce 1 rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

Istniejące wersje czasowe § 66
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2015.01.15
zmieniony przez
2018.01.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 66. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - przedmiot działalności przedsiębiorcy według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej niż dziesięć pozycji:

      a) w polu pierwszym - jeden przedmiot przeważającej działalności na poziomie podklasy,

      b) w polu drugim - przedmiot pozostałej działalności;

    2) w rubryce drugiej - wzmianki o złożonych dokumentach:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,

      b) w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,

      c) w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,

      d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności spółki, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,

      e) w polu piątym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z płatności na rzecz administracji publicznej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;

    3) w rubryce trzeciej - wzmianki o złożonych dokumentach grupy kapitałowej:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,

      b) w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,

      c) w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,

      d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności spółki dominującej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,

      e) w polu piątym - wzmiankę o złożeniu skonsolidowanego sprawozdania z płatności na rzecz administracji publicznej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;

    4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

      a) w polu pierwszym - odpłatną działalność statutową według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określoną rodzajem działalności,

      b) w polu drugim - nieodpłatną działalność statutową według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określoną rodzajem działalności;

    5) w rubryce piątej - informacja o dniu kończącym rok obrotowy: w polu pierwszym - data dnia kończącego rok obrotowy, co obejmuje datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, a w razie połączenia przez jednostkę, która rozpoczęła działalność w drugiej połowie roku obrotowego ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego za ten okres z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za rok następny datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, za który należy złożyć sprawozdanie; w razie zmiany roku obrotowego wpisuje się datę dnia kończącego rok obrotowy po zmianie.

§ 67. 1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1 lub 4.

2. W przypadku gdy w rubryce 2 i 3 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2 i 3.

§ 68. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się informacje wskazane w § 25 i § 26, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępuje spółka europejska.

Istniejące wersje czasowe § 69
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.12.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 69. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się w rubryce pierwszej dane kuratora:

    a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę;

    b) w polu drugim - imiona;

    c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON;

    d) w polu czwartym - numer KRS;

    e) w polu piątym - podstawę powołania kuratora i zakres jego działania;

    f) w polu szóstym - datę powołania kuratora;

    g) w polu siódmym - datę, do której kurator ma działać.

§ 70. 1. Wykreślenie kuratora jest równoznaczne ze wzmianką o jego odwołaniu.

2. W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w rubryce 1.

Istniejące wersje czasowe § 71
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2016.01.01
zmieniony przez
2017.01.01
zmieniony przez
2017.07.01
zmieniony przez
2017.08.11
zmieniony przez
2020.03.20
zmieniony przez
2021.07.01
zmieniony przez
2022.06.01
zmieniony przez
2022.12.15
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 71. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółki europejskiej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji:

        - w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu - nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

        - w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą - organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,

      c) w polu trzecim - sposób reprezentacji spółki przez likwidatorów,

      d) w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL;

    2) w rubryce drugiej - informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3 ustawy, co obejmuje rozwiązanie, w tym rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji, lub unieważnienie,

      b) w polu drugim - informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie lub unieważnienie nastąpiło orzeczeniem sądu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub oznaczenie notariusza, datę sporządzenia aktu notarialnego zawierającego uchwałę, numer repertorium;

    3) w rubryce trzeciej - ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółki europejskiej:

      a) w polu pierwszym - okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,

      b) w polu drugim - sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,

      c) w podrubryce pierwszej - dane zarządcy komisarycznego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    4) w rubryce czwartej - informacje o połączeniu, podziale spółki lub przekształceniu spółki w inny sposób:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:

        - przekształcenie w inną spółkę handlową,

        - przejęcie innej spółki,

        - przejęcie przez inną spółkę,

        - podział spółki z jej likwidacją,

        - wydzielenie części majątku spółki w wyniku podziału,

        - przejęcie części majątku innej spółki w wyniku podziału,

      b) w polu drugim - opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia oraz informacje o uchwale,

      c) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość lub część majątku spółki:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

      d) w podrubryce drugiej - dane podmiotów, których majątek w całości lub w części jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółki przejmującej; wpis nie dotyczy spółek zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę; w przypadku podmiotu objętego systemem integracji rejestrów formę prawną wpisuje się zgodnie z listą form prawnych określoną w załączniku nr 4 do rozporządzenia,

        - w polu drugim - kraj i nazwę rejestru, w których podmiot jest zarejestrowany; w przypadku podmiotu objętego systemem integracji rejestrów nazwę rejestru wpisuje się zgodnie z listą rejestrów określoną w załączniku nr 5 do rozporządzenia,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON;

    5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

      a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. - "upadłość",

      d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,

      e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

      f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego";

    6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,

      b) w polu drugim - informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji - sposób i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      d) w podrubryce pierwszej - dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji - dane administratora lub pełnomocnika:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - funkcję;

    7) w rubryce siódmej - informacje o zmianie siedziby spółki europejskiej:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,

      b) w polu drugim - informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółki, nazwę rejestru, do którego wpisano spółkę, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;

    8) w rubryce ósmej - informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:

      a) w polu pierwszym - datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,

      b) w polu drugim - datę wznowienia wykonywania działalności.

§ 72. 1. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 rubryki 3, w podrubryce 1 lub 2 rubryki 4 lub w podrubryce 1 i 2 rubryki 5 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

2. W przypadku gdy w rubryce 8 zachodzi konieczność wpisania kolejnych informacji o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, informacje te wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 8.

§ 73. Dla spółki przekształcanej lub podlegającej podziałowi lub połączeniu dane wpisywane w rubryce 4 w polach 1 i 2 wpisuje się na wniosek po zgłoszeniu do sądu rejestrowego uchwały o łączeniu, podziale lub przekształceniu. Dane w podrubryce 1 i 2 rubryki 4 wpisuje się na wniosek lub z urzędu, jeżeli spółka jest z urzędu wykreślana z rejestru, po wpisaniu do rejestru skutków połączenia, podziału lub przekształcenia.

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60