Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach
o przepisie
art./§
pełną treść
widoczną część
powiązane
powiązane
Uwaga od redakcji:
Zmiany, które wchodzą w życie w wybranej wersji czasowej - zaznaczono kolorem
Spółki jawne, komandytowe i partnerskie
§ 19. W dziale 1 rejestru przedsiębiorców dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: odpowiednio wyrazy "spółka jawna", "spółka komandytowa" lub "spółka partnerska",
b) w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację przedsiębiorcy pole pozostaje niewypełnione, chyba że spółka posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim - firmę, pod którą spółka działa,
d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru - "RHA", nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,
e) w polu piątym - informację, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej,
f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym - siedzibę spółki zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim - adres spółki zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym - adres strony internetowej;
3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez spółkę oddziałów:
a) w polu pierwszym - firmę oddziału,
b) w polu drugim - siedzibę oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim - adres oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej - informacje o umowie:
a) w polu pierwszym - informacje o zawarciu lub zmianie umowy spółki, co obejmuje: datę zawarcia lub zmiany umowy oraz, jeżeli umowa została zawarta w formie aktu notarialnego - oznaczenie notariusza i numer repertorium, w przypadku zaś zmiany umowy - także oznaczenie zmienionych paragrafów umowy, a w wypadku ustalenia nowego tekstu umowy spółki - zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej: w polu pierwszym - okres, na jaki została utworzona spółka; jeżeli spółka została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";
6) w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania spółki, jeżeli powstała przez przekształcenie:
a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że spółka powstała w wyniku:
- przekształcenia,
- przekształcenia spółki cywilnej w spółkę handlową,
b) w polu drugim - opis sposobu powstania spółki w wyniku przekształcenia oraz informację o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej - oznaczenie podmiotu, z którego powstała spółka w wyniku przekształcenia:
- w polu pierwszym - nazwę lub firmę,
- w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot był zarejestrowany; jeżeli przekształceniu podlegała spółka cywilna, pole pozostaje niewypełnione,
- w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot był zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS; jeżeli przekształceniu podlegała spółka cywilna, pole pozostaje niewypełnione,
- w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
- w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON; jeżeli przekształceniu podlegała spółka cywilna, wpisuje się REGON nadany spółce,
- w polu szóstym - NIP; jeżeli przekształceniu podlegała spółka cywilna, wpisuje się NIP nadany spółce;
7) w rubryce siódmej - dane wspólników lub partnerów:
1) dla spółki jawnej - dane wspólników:
a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim - imiona,
c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym - numer KRS,
e) w polu piątym - informację, czy wspólnik pozostaje w związku małżeńskim; jeżeli nie pozostaje, to pól 6 i 7 nie wypełnia się,
f) w polu szóstym - informację, czy została zawarta małżeńska umowa majątkowa,
g) w polu siódmym - informację, czy powstała rozdzielność majątkowa między małżonkami,
h) w polu ósmym - informację o ograniczonej zdolności wspólnika do czynności prawnych, w przypadku gdy taka okoliczność ma miejsce,
2) dla spółki partnerskiej - dane partnerów:
a) w polu pierwszym - nazwisko,
b) w polu drugim - imiona,
c) w polu trzecim - numer PESEL,
d) w polu czwartym - zaznaczenie okoliczności, że partner ponosi odpowiedzialność w granicach określonych w art. 95 § 2 Kodeksu spółek handlowych,
e) w polu piątym - informację, czy partner pozostaje w związku małżeńskim; jeżeli nie pozostaje, to pól 6 i 7 nie wypełnia się,
f) w polu szóstym - informację, czy została zawarta małżeńska umowa majątkowa,
g) w polu siódmym - informację, czy powstała rozdzielność majątkowa między małżonkami,
h) w polu ósmym - informację o ograniczonej zdolności partnera do czynności prawnych, w przypadku gdy taka okoliczność ma miejsce,
3) dla spółki komandytowej - dane wspólników:
a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim - imiona,
c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym - numer KRS,
e) w polu piątym - informację, czy wspólnik pozostaje w związku małżeńskim; jeżeli nie pozostaje, to pól 6 i 7 nie wypełnia się,
f) w polu szóstym - informację, czy została zawarta małżeńska umowa majątkowa,
g) w polu siódmym - informację, czy powstała rozdzielność majątkowa między małżonkami,
h) w polu ósmym - informację o ograniczonej zdolności wspólnika do czynności prawnych, w przypadku gdy taka okoliczność ma miejsce,
i) w polu dziewiątym - informację, czy wspólnik jest komandytariuszem,
j) w polu dziesiątym - wysokość sumy komandytowej,
k) w polu jedenastym - wartość wkładu umówionego,
l) w polu dwunastym - zaznaczenie, czy jest w tym wkład niepieniężny,
m) w podrubryce pierwszej:
- w polu pierwszym - wartość wkładu wniesionego,
- w polu drugim - zaznaczenie okoliczności, czy jest to wkład niepieniężny,
n) w podrubryce drugiej:
- w polu pierwszym - wartość wkładu zwróconego,
- w polu drugim - zaznaczenie okoliczności, czy jest to zwrot wkładu niepieniężnego.
§ 20. 1. W przypadku gdy w rubryce 3, 4, 7 lub w podrubryce 1 lub 2 rubryki 7 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
2. Pól od 5 do 8 rubryki 7 dla spółki jawnej i spółki komandytowej nie wypełnia się, jeżeli wspólnik nie jest osobą fizyczną.
3. Pól 10, 11 i 12 oraz podrubryk 1 i 2 rubryki 7 dla spółki komandytowej nie wypełnia się, jeżeli wspólnik nie jest komandytariuszem.
§ 21. W dziale 2 rejestru przedsiębiorców dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej - uprawnionych do reprezentowania spółki:
a) w polu pierwszym - wyrazy "wspólnicy reprezentujący spółkę", a w przypadku spółki partnerskiej - nazwę organu uprawnionego do reprezentowania spółki, jeżeli został powołany,
b) w polu drugim - sposób reprezentacji spółki, co obejmuje sposób reprezentowania spółki przez wspólników lub zarząd i przez prokurentów,
c) w podrubryce pierwszej - dane wspólników reprezentujących spółkę lub osób wchodzących w skład zarządu:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS,
- w polu piątym - funkcję w organie reprezentującym; pole pozostaje niewypełnione dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej, w której zarząd nie został powołany;
2) w rubryce drugiej dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej nie dokonuje się wpisów;
3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:
a) w polu pierwszym - nazwisko,
b) w polu drugim - imiona,
c) w polu trzecim - numer PESEL,
d) w polu czwartym - rodzaj prokury.
§ 22. W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 1 lub w rubryce 3 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce.
§ 23. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej - przedmiot działalności przedsiębiorcy według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej niż dziesięć pozycji:
a) w polu pierwszym - jeden przedmiot przeważającej działalności na poziomie podklasy,
b) w polu drugim - przedmiot pozostałej działalności;
2) w rubryce drugiej - wzmianki o złożonych dokumentach:
a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,
b) w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,
c) w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,
d) w polu czwartym - nie dokonuje się wpisów,
e) w polu piątym - dla spółki jawnej i partnerskiej wzmiankę o braku obowiązku sporządzenia i złożenia rocznego sprawozdania finansowego, w tym wskazanie roku obrotowego, którego to dotyczy,
f) w polu szóstym - dla spółki jawnej i komandytowej wzmiankę o złożeniu sprawozdania z płatności na rzecz administracji publicznej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;
3) w rubryce trzeciej - wzmianki o złożonych dokumentach grupy kapitałowej:
a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,
b) w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,
c) w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,
d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności spółki dominującej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,
e) w polu piątym - dla spółki jawnej i komandytowej wzmiankę o złożeniu skonsolidowanego sprawozdania z płatności na rzecz administracji publicznej, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;
4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:
a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,
b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności;
5) w rubryce piątej - informację o dniu kończącym rok obrotowy: w polu pierwszym - datę dnia kończącego rok obrotowy, co obejmuje datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, a w razie połączenia przez jednostkę, która rozpoczęła działalność w drugiej połowie roku obrotowego ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego za ten okres z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za rok następny datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, za który należy złożyć sprawozdanie; w razie zmiany roku obrotowego wpisuje się datę dnia kończącego rok obrotowy po zmianie.
§ 24. 1. W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1.
2. W przypadku gdy w rubryce 2 i 3 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2 i 3.
3. W przypadku gdy w rubryce 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednej działalności, to informacje o nich wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 4.
§ 25. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorcy - spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej - dane o zaległościach podatkowych, celnych oraz zaległościach na rzecz ZUS objętych egzekucją, jeżeli dochodzona należność nie została uiszczona w terminie 60 dni od daty wszczęcia egzekucji:
a) w polu pierwszym - oznaczenie charakteru zaległości, co obejmuje zaległość podatkową, celną, na rzecz ZUS,
b) w polu drugim - oznaczenie organu wystawiającego tytuł wykonawczy, datę wszczęcia egzekucji i numer tytułu wykonawczego,
c) w polu trzecim - wysokość zaległości,
d) w polu czwartym - informacje o zakończeniu egzekucji, co obejmuje: określenie sposobu zakończenia egzekucji, nazwę organu wydającego prawomocne orzeczenie o zakończeniu egzekucji, datę tego orzeczenia;
2) w rubryce drugiej - wierzycieli przedsiębiorcy oraz ich wierzytelności, jeżeli posiadają tytuł wykonawczy wystawiony przeciwko przedsiębiorcy i nie zostali zaspokojeni w terminie 30 dni od daty wezwania do spełnienia świadczenia:
a) w polu pierwszym - informacje o tytule wykonawczym, co obejmuje: nazwę organu wydającego tytuł wykonawczy, datę wydania tytułu wykonawczego, sygnaturę sprawy; w przypadku tytułów egzekucyjnych niepochodzących od sądu określa się nazwę sądu nadającego klauzulę wykonalności, datę nadania klauzuli wykonalności i sygnaturę sprawy o nadanie klauzuli wykonalności,
b) w polu drugim - kwotę wierzytelności, w przypadku wierzytelności pieniężnych, lub opis wierzytelności, w przypadku wierzytelności niepieniężnych,
c) w polu trzecim - jeżeli jest to wierzytelność solidarna, zaznaczenie tej okoliczności,
d) w podrubryce pierwszej - dane wierzycieli:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS;
3) w rubryce trzeciej - informacje o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości, w postępowaniu restrukturyzacyjnym oraz o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.), zwanej dalej "Prawem upadłościowym", co obejmuje:
a) w polu pierwszym - informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 Prawa upadłościowego, co obejmuje: nazwę sądu, datę postanowienia, sygnaturę sprawy; w polu pierwszym dokonuje się wpisów wynikających z Prawa upadłościowego,
b) w polu drugim - informacje o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości, co obejmuje: nazwę sądu, datę postanowienia, sygnaturę sprawy i sposób zabezpieczenia,
c) w polu trzecim - informacje o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu restrukturyzacyjnym, co obejmuje: nazwę sądu, datę postanowienia, sygnaturę sprawy, rodzaj postępowania i sposób zabezpieczenia,
d) w polu czwartym - informacje o dalszym pełnieniu funkcji przez nadzorcę lub zarządcę po ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego, co obejmuje: nazwę sądu, sygnaturę sprawy, rodzaj postępowania i funkcję;
4) w rubryce czwartej - informacje o umorzeniu prowadzonej przeciwko przedsiębiorcy egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych, co obejmuje: w polu pierwszym - nazwę organu prowadzącego egzekucję, datę postanowienia, sygnaturę sprawy.
§ 26. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3, 4 lub w podrubryce pierwszej rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§ 27. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się w rubryce pierwszej dane kuratora:
a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę;
b) w polu drugim - imiona;
c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON;
d) w polu czwartym - numer KRS;
e) w polu piątym - podstawę powołania kuratora i zakres jego działania;
f) w polu szóstym - datę powołania kuratora;
g) w polu siódmym - datę, do której kurator ma działać.
§ 28. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółki jawnej, spółki komandytowej i spółki partnerskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji:
- w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu - nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
- w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą - datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim - sposób reprezentacji spółki przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS;
2) w rubryce drugiej - informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki:
a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3 ustawy, co obejmuje rozwiązanie, w tym rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji, lub unieważnienie,
b) w polu drugim - informacje o rozwiązaniu, w tym rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji, lub unieważnieniu, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie lub unieważnienie nastąpiło orzeczeniem sądu czy uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę sporządzenia aktu notarialnego zawierającego uchwałę, oznaczenie notariusza, numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej - informacje o połączeniu lub przekształceniu spółki:
a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
- przekształcenie w inną spółkę handlową,
- przejęcie przez inną spółkę,
b) w polu drugim - opis sposobu połączenia lub przekształcenia spółki oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej - dane podmiotu przejmującego spółkę lub podmiotu powstałego w wyniku połączenia lub przekształcenia spółki:
- w polu pierwszym - nazwę lub firmę,
- w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
- w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
- w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
- w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON;
4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. - "upadłość",
d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS,
f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS,
- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego";
5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym (Dz. U. nr 93, poz. 836, z późn. zm.):
a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim - informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji - sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej - dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji - dane administratora lub pełnomocnika:
- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
- w polu drugim - imiona,
- w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
- w polu czwartym - numer KRS,
- w polu piątym - funkcję;
7) w rubryce siódmej - informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym - datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim - datę wznowienia wykonywania działalności.
§ 29. 1. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1 lub podrubryce 1 i 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
2. W przypadku gdy w rubryce 7 zachodzi konieczność wpisania kolejnych informacji o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, informacje te wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 7.
§ 30. Dla spółki przekształcanej lub podlegającej połączeniu dane wpisywane w rubryce 3 w polach 1 i 2 wpisuje się na wniosek po zgłoszeniu do sądu rejestrowego uchwały o łączeniu, podziale lub przekształceniu. Dane w podrubryce 1 rubryki 3 wpisuje się na wniosek lub z urzędu, jeżeli spółka jest z urzędu wykreślana z rejestru, po wpisaniu do rejestru skutków połączenia, podziału lub przekształcenia.