Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Inne » Krajowe rejestry »  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.11.2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach

 Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
 zmieniony przez
zmiany w:
 zmieniony przez
zmiany w:
Wyświetl wcześniejsze wersje
2023.10.01 - bieżąca
 zmieniony przez
zmiany w:

Uwaga od redakcji:
Zmiany, które wchodzą w życie w wybranej wersji czasowej - zaznaczono kolorem

Istniejące wersje czasowe oddziału 8
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

Oddział 8

 Przedsiębiorstwa państwowe, instytuty badawcze i instytuty działające w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucje gospodarki budżetowej

Istniejące wersje czasowe § 97
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
2022.07.05
zmieniony przez
2022.10.13
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 97. W dziale 1 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "przedsiębiorstwo państwowe", "instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz" lub "instytucja gospodarki budżetowej,

      b) w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację przedsiębiorcy pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,

      c) w polu trzecim - nazwę,

      d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,

      e) w polu piątym - informację, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej,

      f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;

    2) w rubryce drugiej:

      a) w polu pierwszym - siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      b) w polu drugim - adres przedsiębiorcy zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,

      d) w polu czwartym - adres strony internetowej;

    3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez przedsiębiorcę oddziałów:

      a) w polu pierwszym - nazwę oddziału,

      b) w polu drugim - siedzibę oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,

      c) w polu trzecim - adres oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;

    4) w rubryce czwartej - informacje o statucie: w polu pierwszym - informacje o nadaniu lub zatwierdzeniu statutu, co obejmuje datę nadania lub zatwierdzenia statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu statutu - zaznaczenie tej okoliczności;

    5) w rubryce piątej: w polu pierwszym - okres, na jaki został utworzony podmiot; jeżeli podmiot został utworzony na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";

    6) w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania podmiotu, jeżeli powstał przez połączenie, podział lub przekształcenie innych podmiotów:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje połączenie, przekształcenie lub podział,

      b) w polu drugim - opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia, przekształcenia lub podziału,

      c) w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,

      d) w podrubryce pierwszej dane podmiotów, z których powstał przedsiębiorca w wyniku podziału, przekształcenia lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr; pole pozostaje puste, jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu szóstym - NIP;

    7) w rubryce siódmej - odpowiednio organ założycielski przedsiębiorstwa państwowego, instytucji gospodarki budżetowej lub odpowiednio organ nadzorujący instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, co obejmuje:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu założycielskiego lub organu nadzorującego,

      b) w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON,

      c) w polu trzecim - numer KRS.

Istniejące wersje czasowe § 98
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2022.10.13
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 98. W przypadku gdy w rubryce 3, 4 lub w podrubryce 1 rubryki 6 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

Istniejące wersje czasowe § 99
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
2022.12.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 99. W dziale 2 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - uprawnionego do reprezentacji podmiotu:

      a) w polu pierwszym - nazwę uprawnionego,

      b) w polu drugim - nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu,

      c) w polu trzecim - imiona osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu,

      d) w polu czwartym - numer PESEL osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu;

    2) w rubryce drugiej - organ nadzoru:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu nadzoru,

      b) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu nadzoru:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL;

    3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

      a) w polu pierwszym - nazwisko,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL,

      d) w polu czwartym - rodzaj prokury;

    4) w rubryce czwartej - dane pełnomocnika i zakres pełnomocnictwa:

      a) w polu pierwszym - nazwisko,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL,

      d) w polu czwartym - zakres pełnomocnictwa.

§ 100. 1. W przypadku ustanowienia tymczasowego kierownika przedsiębiorstwa państwowego jego dane wpisuje się w rubryce 1.

2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do spraw prywatyzacji w przedsiębiorstwie państwowym jego dane wpisuje się w rubryce 1.

3. W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 2 albo w rubrykach 2, 3 i 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

Istniejące wersje czasowe § 101
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2015.01.15
zmieniony przez
2018.01.01
zmieniony przez
2020.04.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 101. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - przedmiot działalności przedsiębiorcy według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej niż dziesięć pozycji:

      a) w polu pierwszym - jeden przedmiot przeważającej działalności na poziomie podklasy,

      b) w polu drugim - przedmiot pozostałej działalności;

    2) w rubryce drugiej - wzmianki o złożonych dokumentach:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,

      b) w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,

      c) w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,

      d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności przedsiębiorstwa państwowego, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;

    3) w rubryce trzeciej - nie dokonuje się wpisów;

    4) w rubryce czwartej - nie dokonuje się wpisów;

    5) w rubryce piątej - informacja o dniu kończącym rok obrotowy: w polu pierwszym - data dnia kończącego rok obrotowy, co obejmuje datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, a w razie połączenia przez jednostkę, która rozpoczęła działalność w drugiej połowie roku obrotowego ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego za ten okres z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za rok następny datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, za który należy złożyć sprawozdanie; w razie zmiany roku obrotowego wpisuje się datę dnia kończącego rok obrotowy po zmianie.

§ 102. 1. W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1.

2. W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2.

Istniejące wersje czasowe § 103
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 103. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się informacje wskazane w § 25 i § 26, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępuje przedsiębiorstwo państwowe, instytucja gospodarki budżetowej, instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Istniejące wersje czasowe § 104
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
2021.07.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 104. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się informacje wskazane w § 56 i § 57, przy czym spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną oraz prostą spółkę akcyjną zastępuje przedsiębiorstwo państwowe, instytucja gospodarki budżetowej, instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Istniejące wersje czasowe § 105
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2016.01.01
zmieniony przez
2017.07.01
zmieniony przez
2020.04.01
zmieniony przez
2022.12.15
zmieniony przez
2023.09.15
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 105. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji:

        - w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu - nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

        - w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą - organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,

      c) w polu trzecim - sposób reprezentacji przedsiębiorcy przez likwidatorów,

      d) w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    2) w rubryce drugiej - ustanowienie zarządu komisarycznego lub powierzenie zarządzania przedsiębiorstwem państwowym:

      a) w polu pierwszym - okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony lub na jaki zostało powierzone zarządzanie przedsiębiorstwem państwowym,

      b) w polu drugim - informację, czy jest to zarząd komisaryczny, czy powierzenie zarządzania przedsiębiorstwem państwowym,

      c) w polu trzecim - sposób reprezentacji przedsiębiorstwa przez zarządcę,

      d) w podrubryce pierwszej - dane zarządcy:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    3) w rubryce trzeciej - informacje o połączeniu, podziale lub przekształceniu podmiotu w inny sposób:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje:

        - połączenie,

        - podział,

        - przekształcenie,

      b) w polu drugim - opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia,

      c) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,

      d) w podrubryce drugiej - dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla podmiotu przejmującego; wpis nie dotyczy podmiotu zawiązanego w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON;

    4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

      a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. - "upadłość",

      d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,

      e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

      f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego";

    5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;

    6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu, datę, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,

      b) w polu drugim - informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego, co obejmuje sposób ukończenia i datę ukończenia postępowania,

      c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

      d) w podrubryce pierwszej - dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS,

        - w polu piątym - funkcję;

    7) w rubryce siódmej - informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:

      a) w polu pierwszym - datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,

      b) w polu drugim - datę wznowienia wykonywania działalności;

    8) w rubryce ósmej - informacje o rozwiązaniu podmiotu:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o której mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3 ustawy, co obejmuje rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,

      b) w polu drugim - informacje o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, że rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu, nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę wydania postanowienia, sygnaturę sprawy.

Istniejące wersje czasowe § 106
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2014 r. poz. 1667
2020.04.01
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 106. 1. Dla instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz nie dokonuje się wpisów w rubryce 2.

2. W przypadku gdy w rubrykach 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 lub w podrubryce 2 rubryki 2, w podrubryce 1 rubryki 3 lub w podrubrykach 1 i 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

3. W przypadku gdy w rubryce 7 zachodzi konieczność wpisania kolejnych informacji o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, informacje te wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 7.

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60