Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

30 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija termin złożenia do US zeznań za 2023 r.: PIT-28, PIT-28S, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-37, PIT-38, PIT-39
Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Inne » Krajowe rejestry »  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 30.11.2011 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 30.11.2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach

 Dz. U. z 2011 r. nr 273, poz. 1616
 zmieniony przez
zmiany w:
Wyświetl wersje poprzedzające
 Dz. U. z 2014 r. poz. 835
Uwaga od redakcji:
Rozporządzenie utraciło moc z dniem 1.12.2014 r.
Rozdział 5

Wpisy w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
Przepisy szczegółowe dla poszczególnych rodzajów podmiotów

Oddział 1

Fundacje, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe oraz podmioty podlegające obowiązkowi wpisu do rejestru na podstawie art. 49a ust. 1 ustawy

§ 148. W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,

      b) w polu drugim - numer REGON; przy wniosku o rejestrację nowej organizacji pole może pozostać niewypełnione,

      c) w polu trzecim - nazwę organizacji,

      d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,

      e) w polu piątym - nie dokonuje się wpisów,

      f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;

    2) w rubryce drugiej:

      a) w polu pierwszym - siedzibę organizacji,

      b) w polu drugim - adres organizacji,

      c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,

      d) w polu czwartym - adres strony internetowej;

    3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:

      a) w polu pierwszym - nazwę jednostki terenowej lub oddziału,

      b) w polu drugim - siedzibę jednostki terenowej lub oddziału,

      c) w polu trzecim - adres jednostki terenowej lub oddziału;

    4) w rubryce czwartej - informacje o statucie:

    w polu pierwszym - informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w wypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu - zaznaczenie tej okoliczności;

    5) w rubryce piątej:

    w polu pierwszym - okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";

    6) w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez połączenie lub podział innych podmiotów:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje: połączenie lub podział,

      b) w polu drugim - opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia lub podziału,

      c) w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,

      d) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstała organizacja w wyniku podziału lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer REGON;

    7) w rubryce siódmej - dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:

      a) w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

      b) w polu drugim - imiona,

      c) w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

      d) w polu czwartym - numer KRS;

    8) w rubryce ósmej - organ sprawujący nadzór, co obejmuje:

    w polu pierwszym - nazwę organu.

§ 149. W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w rubryce 1 w polu 6 nie dokonuje się wpisów dla podmiotów posiadających następujące formy prawne:

    1) związki zawodowe rolników indywidualnych;

    2) zrzeszenia handlu i usług;

    3) zrzeszenia transportu;

    4) ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń handlu i usług;

    5) ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń transportu;

    6) ogólnokrajowe związki międzybranżowe;

    7) ogólnokrajowe zrzeszenia międzybranżowe;

    8) związki zawodowe, co obejmuje także ich jednostki organizacyjne posiadające osobowość prawną;

    9) związki pracodawców;

    10) federacje i konfederacje związków pracodawców.

§ 150. W przypadku gdy w rubryce 3, 4, 7, 8 lub w podrubryce 1 rubryki 6 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

§ 151. W dziale 2 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje, o których mowa w § 129 pkt 1 i 2 oraz § 130.

Istniejące wersje czasowe § 152
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2011 r. nr 273, poz. 1616
2013.01.15
zmieniony przez
2014.06.25 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2014 r. poz. 835
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 152. W dziale 3 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów;

    2) w rubryce drugiej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów;

    3) w rubryce trzeciej:

    w polu pierwszym - cel działania organizacji;

    4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

      a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

      b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.

§ 153. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.

§ 154. W dziale 4 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w § 26 i § 27, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę partnerską i spółkę komandytową zastępuje stowarzyszenie, inna organizacja społeczna lub zawodowa i fundacja.

§ 155. W dziale 5 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w § 57 i § 58, przy czym spółkę z o.o. oraz spółkę akcyjną zastępuje stowarzyszenie, inna organizacja społeczna lub zawodowa i fundacja.

§ 156. W dziale 6 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w rozdziale 4 w § 135 i § 136, z wyjątkiem informacji o zawieszeniu i wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej.

Oddział 2

Samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej

§ 157. W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej:

      a) w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej",

      b) w polu drugim - numer REGON; przy wniosku o rejestrację nowego podmiotu pole może pozostać niewypełnione,

      c) w polu trzecim - nazwę zakładu,

      d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru - "Rejestr samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej", nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,

      e) w polu piątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;

    2) w rubryce drugiej:

      a) w polu pierwszym - siedzibę samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej,

      b) w polu drugim - adres samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej,

      c) w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,

      d) w polu czwartym - adres strony internetowej;

    3) w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej jednostek terenowych:

      a) w polu pierwszym - nazwę jednostki terenowej,

      b) w polu drugim - siedzibę jednostki terenowej,

      c) w polu trzecim - adres jednostki terenowej;

    4) w rubryce czwartej - informacje o statucie:

    w polu pierwszym - informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów;

    5) w rubryce piątej:

    w polu pierwszym - okres, na jaki został utworzony samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; jeżeli podmiot został utworzony na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";

    6) w rubryce szóstej - oznaczenie podmiotu, który utworzył samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej:

      a) w polu pierwszym - nazwę,

      b) w polu drugim - numer REGON podmiotu, jeżeli podmiot taki numer posiada,

      c) w polu trzecim - numer KRS;

    7) w rubryce siódmej - organ sprawujący nadzór, co obejmuje:

    w polu pierwszym - nazwę organu;

    8) w rubryce ósmej - dane o sposobie powstania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, jeżeli powstał przez połączenie lub przekształcenie:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje powstanie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia,

      b) w polu drugim - opis sposobu powstania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia oraz informacje o dokumencie stanowiącym podstawę połączenia lub przekształcenia,

      c) w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstał samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer REGON.

§ 158. W przypadku gdy w rubryce 3 lub 4 lub w podrubryce 1 rubryki 8 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

§ 159. W dziale 2 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - organ uprawniony do reprezentacji podmiotu:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu uprawnionego do reprezentowania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej - "kierownik samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej",

      b) w polu drugim - nazwisko kierownika,

      c) w polu trzecim - imiona kierownika,

      d) w polu czwartym - numer PESEL kierownika,

      e) w polu piątym - kwalifikacje kierownika samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej;

    2) w rubryce drugiej - organy nadzoru:

      a) w polu pierwszym - "rada społeczna",

      b) w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład rady społecznej:

        - w polu pierwszym - nazwisko,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL.

§ 160. W przypadku gdy w rubryce drugiej lub podrubryce pierwszej rubryki drugiej zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

§ 161. W dziale 3 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej dla samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej nie dokonuje się wpisów;

    2) w rubryce drugiej dla samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej nie dokonuje się wpisów, z wyjątkiem podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego, dla których wpisuje się:

      a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,

      b) w polu drugim - nie dokonuje się wpisów,

      c) w polu trzecim - nie dokonuje się wpisów,

      d) w polu czwartym - nie dokonuje się wpisów;

    3) w rubryce trzeciej:

    w polu pierwszym - cel działania organizacji;

    4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

      a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

      b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.

§ 162. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.

§ 163. W dziale 4 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się informacje wskazane w § 26 i § 27, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę partnerską i spółkę komandytową zastępuje samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

§ 164. W dziale 5 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się informacje wskazane w rozdziale 4 w § 57 i § 58, przy czym spółkę z o.o. oraz spółkę akcyjną zastępuje samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

§ 165. W dziale 6 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej wpisuje się:

    1) w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:

      a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji: informację, czy zarządzeniem, czy uchwałą oraz organ wydający zarządzenie lub podejmujący uchwałę, datę zarządzenia lub podjęcia uchwały, numer zarządzenia lub uchwały,

      b) w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,

      c) w polu trzecim - sposób reprezentacji samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej przez likwidatorów,

      d) w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:

        - w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

        - w polu drugim - imiona,

        - w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

        - w polu czwartym - numer KRS;

    2) w rubryce drugiej - informacje o połączeniu lub przekształceniu samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej:

      a) w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:

        - przekształcenie w inny podmiot,

        - połączenie z innym samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej,

      b) w polu drugim - opis sposobu połączenia lub przekształcenia oraz informacje o dokumencie stanowiącym podstawę połączenia lub przekształcenia,

      c) w podrubryce pierwszej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej - dane podmiotu przejmującego samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej lub podmiotu powstałego w wyniku przekształcenia lub połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer REGON,

      d) w podrubryce drugiej dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej - dane podmiotów przejętych przez samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w wyniku połączenia:

        - w polu pierwszym - nazwę,

        - w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,

        - w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,

        - w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,

        - w polu piątym - numer REGON;

    3) w rubryce trzeciej - informacje o decyzji o wykreśleniu samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej:

      a) w polu pierwszym - nazwę organu wydającego decyzję o wykreśleniu,

      b) w polu drugim - datę decyzji,

      c) w polu trzecim - numer decyzji o wykreśleniu.

§ 166. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 2 lub podrubryce 1 rubryki 1, lub w podrubryce 2 rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60