Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Uwaga: Do 2 kwietnia 2024 r. część płatników składek przekazuje do ZUS zgłoszenia o pracy "szczególnej" ZUS ZSWA za 2023 r. Do 31 marca 2024 r. należy sporządzić i podpisać sprawozdanie finansowe za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US zeznań: CIT-8 i CIT-8AB za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US deklaracji: CIT-8E i CIT-8FR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: IFT-2R, CIT-RB i CIT-CSR za 2023 r. 2 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija ostateczny termin złożenia do US informacji: CIT-8ST, CIT-N1, CIT-N2, PIT-N1 i PIT-N2 według stanu na 31 grudnia 2023 r.
Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Zamówienia publiczne »  Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia ...

Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych

Tekst pierwotny - bieżący
 Dz. U. z 2020 r. poz. 2439
Załącznik nr 3

Zakres informacji zawartych w ogłoszeniu o wyniku postępowania

1. Podstawowe informacje:

    1) rodzaj ogłoszenia;

    2) informacja, czy ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego czy umowy ramowej;

    3) informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy, zamieszczonym w BZP;

    4) jeżeli zamówienie publiczne/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy, numer tego ogłoszenia w BZP;

    5) informacja, czy ogłoszenie dotyczy zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi;

    6) nazwa zamówienia publicznego/umowy ramowej nadana przez zamawiającego;

    7) identyfikator postępowania (nadawany automatycznie przez system);

    8) numer ogłoszenia w BZP (nadawany automatycznie przez system);

    9) wersja ogłoszenia (nadawana automatycznie przez system w przypadku zmiany ogłoszenia);

    10) data zamieszczenia ogłoszenia (nadawana automatycznie przez system);

    11) informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa było ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówień;

    12) jeżeli zamówienie publiczne/umowa ramowa było ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówień, numer w BZP, pod którym został zamieszczony plan postępowań o udzielenie zamówień oraz identyfikator pozycji planu postępowań o udzielenie zamówień;

    13) informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej;

    14) nazwa projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - jeżeli zamówienie publiczne/umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2. Zamawiający:

    1) nazwa (firma) zamawiającego, w tym, jeżeli dotyczy, oddział zamawiającego;

    2) krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich zamawiających - numer REGON lub NIP);

    3) adres zamawiającego, w tym ulica, miejscowość, kod pocztowy, województwo, kraj;

    4) lokalizacja adresu zamawiającego określona zgodnie ze słownikiem klasyfikacji NUTS 3;

    5) numer telefonu lub faksu zamawiającego;

    6) adres poczty elektronicznej zamawiającego;

    7) adres strony internetowej zamawiającego;

    8) adres strony internetowej prowadzonego postępowania;

    9) rodzaj zamawiającego określony zgodnie z ustawą;

    10) przedmiot działalności zamawiającego;

    11) informacja, czy postępowanie przeprowadził zamawiający:

      a) samodzielnie,

      b) jako centralny zamawiający,

      c) jako podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania,

      d) jako zamawiający wspólnie z innym zamawiającym/innymi zamawiającymi;

    12) w przypadku gdy postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania, dane dotyczące tego podmiotu, w tym nazwa (firma), krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich podmiotów -numer REGON lub NIP), adres, numer telefonu lub faksu, adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej;

    13) w przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z innym zamawiającym/innymi zamawiającymi, dane dotyczące tych zamawiających, w tym nazwa (firma), krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich zamawiających - numer REGON lub NIP), adres, numer telefonu lub faksu, adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej.

3. Tryb udzielenia zamówienia lub zawarcia umowy ramowej:

    1) informacja o trybie udzielenia zamówienia oraz o podstawie prawnej zgodnej z ustawą -jeżeli ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego;

    2) informacja o trybie zawarcia umowy ramowej oraz o podstawie prawnej zgodnej z ustawą - jeżeli ogłoszenie dotyczy umowy ramowej;

    3) w przypadku postępowania prowadzonego w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu, w tym (jeżeli dotyczy) identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu uzasadniającego udzielenie zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

4. Przedmiot zamówienia:

    1) numer referencyjny postępowania - jeżeli został nadany przez zamawiającego;

    2) wartość zamówienia, a jeżeli zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowiła przedmiot odrębnego postępowania - łączna wartość poszczególnych części zamówienia oraz wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania; w przypadku umowy ramowej - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej;

    3) jeżeli zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych:

      a) liczba oraz wartość poszczególnych części,

      b) informacje, o których mowa w pkt 5-8 (dla każdej części);

    4) informacja o rodzaju zamówienia;

    5) krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych);

    6) określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane - w przypadku partnerstwa innowacyjnego;

    7) główny kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień);

    8) dodatkowy kod CPV (informacja podawana tyle razy, ile jest to konieczne).

5. Zakończenie postępowania (informacje podawane przez zamawiającego tyle razy, ile jest to konieczne):

    1) informacja, czy postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy czy unieważnieniem postępowania/części postępowania;

    2) w przypadku zakończenia postępowania/części postępowania jego unieważnieniem, wskazanie podstawy prawnej i przyczyny unieważnienia postępowania/części postępowania.

6. Oferty (jeżeli dotyczy) - (informacje podawane przez zamawiającego tyle razy, ile jest to konieczne):

    1) liczba otrzymanych ofert, w tym, jeżeli dotyczy, informacja o ofertach wariantowych oraz ofertach dodatkowych;

    2) liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców;

    3) liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego;

    4) liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG;

    5) liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt;

    6) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

    7) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

    8) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia;

    9) informacja, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, jest ofertą wariantową;

    10) informacja, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, uwzględnia określone w kryteriach (jeżeli je określono):

      a) aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy,

      b) etykietę lub mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy,

      c) w ramach kryterium kosztu, rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy;

    11) informacja, czy do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną.

7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - (informacje podawane przez zamawiającego tyle razy, ile jest to konieczne):

    1) informacja, czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia;

    2) informacja o wielkości przedsiębiorstwa wykonawcy (mikro, mały lub średni przedsiębiorca);

    3) nazwa i adres wykonawcy;

    4) jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich wykonawców - numer REGON lub NIP (jeżeli dotyczy));

    5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwa wszystkich wykonawców, dane adresowe pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy;

    6) informacja, czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom;

    7) jeżeli realizację części zamówienia wykonawca przewiduje powierzyć podwykonawcom, informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

8. Umowa:

    1) data zawarcia umowy;

    2) okres realizacji zamówienia lub okres, na który została zawarta umowa ramowa;

    3) wartość zawartej umowy/umowy ramowej - cena całkowita, podana w ofercie albo maksymalna wartość nominalna zobowiązania, jeżeli w ofercie podano cenę jednostkową lub ceny jednostkowe;

    4) informacja, czy zawarta umowa przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia:

      a) w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy,

      b) obejmujące aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, zgodnie z art. 96 ustawy,

      c) w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy.

9. Informacje dodatkowe (jeżeli zamawiający podaje informacje dodatkowe).

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60