Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Zamówienia publiczne »  Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia ...

Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych

Tekst pierwotny - bieżący
 Dz. U. z 2020 r. poz. 2439
Załącznik nr 1

Zakres informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu

I. Zakres informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu niezależnie od trybu udzielenia zamówienia, postępowania o zawarcie umowy ramowej

1. Podstawowe informacje:

    1) rodzaj ogłoszenia;

    2) informacja, czy ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego czy umowy ramowej;

    3) informacja, czy ogłoszenie dotyczy zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi;

    4) nazwa zamówienia publicznego/umowy ramowej nadana przez zamawiającego;

    5) identyfikator postępowania (nadawany automatycznie przez system);

    6) numer ogłoszenia w BZP (nadawany automatycznie przez system);

    7) wersja ogłoszenia (nadawana automatycznie przez system w przypadku zmiany ogłoszenia);

    8) data zamieszczenia ogłoszenia (nadawana automatycznie przez system);

    9) informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa było ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówień;

    10) jeżeli zamówienie publiczne/umowa ramowa było ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówień, numer w BZP, pod którym został zamieszczony plan postępowań o udzielenie zamówień oraz identyfikator pozycji planu postępowań o udzielenie zamówień;

    11) informacja, czy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy (zamówienia zastrzeżone);

    12) w przypadku zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi wskazanie, czy o udzielenie zamówienia na usługi zdrowotne, społeczne oraz kulturalne objęte kodami CPV 75121000-0, 75122000-7, 75123000-4, 79622000-0, 79624000-4, 79625000-1, 80110000-8, 80300000-7, 80420000-4, 80430000-7, 80511000-9, 80520000-5, 80590000-6, od 85000000-9 do 85323000-9, 92500000-6, 92600000-7, 98133000-4, 98133110-8, określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 361 ust. 1 ustawy (zamówienia zastrzeżone - usługi społeczne);

    13) informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej;

    14) nazwa projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - jeżeli zamówienie publiczne/umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2. Zamawiający:

    1) nazwa (firma) zamawiającego, w tym, jeżeli dotyczy, oddział zamawiającego;

    2) krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich zamawiających - numer REGON lub NIP);

    3) adres zamawiającego, w tym ulica, miejscowość, kod pocztowy, województwo, kraj;

    4) lokalizacja adresu zamawiającego określona zgodnie ze słownikiem klasyfikacji NUTS 3;

    5) numer telefonu lub faksu zamawiającego;

    6) adres poczty elektronicznej zamawiającego;

    7) adres strony internetowej zamawiającego;

    8) rodzaj zamawiającego określony zgodnie z ustawą;

    9) przedmiot działalności zamawiającego;

    10) informacja, czy postępowanie przeprowadza zamawiający:

      a) samodzielnie,

      b) jako centralny zamawiający,

      c) jako podmiot, któremu inny/inni zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania,

      d) jako zamawiający wspólnie z innym zamawiającym/innymi zamawiającymi;

    11) w przypadku gdy postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania, dane dotyczące tego podmiotu, w tym nazwa (firma), krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich podmiotów - numer REGON lub NIP), adres, numer telefonu lub faksu, adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej;

    12) w przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z innym zamawiającym/innymi zamawiającymi:

      a) dane dotyczące tych zamawiających, w tym nazwa (firma), krajowy numer identyfikacyjny (w przypadku polskich zamawiających - numer REGON lub NIP), adres, numer telefonu lub faksu, adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej,

      b) podział obowiązków między zamawiającymi, w tym informacja, który zamawiający i w jakim zakresie odpowiada za przeprowadzenie postępowania, oraz czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie albo czy zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających,

      c) mające zastosowanie przepisy innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub umowy międzynarodowej zawartej między Rzecząpospolitą Polską a innymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej, jeżeli postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej.

3. Tryb udzielenia zamówienia lub zawarcia umowy ramowej:

    1) informacja o trybie udzielenia zamówienia oraz o podstawie prawnej udzielenia zamówienia, zgodnej z ustawą - jeżeli ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego;

    2) informacja o trybie zawarcia umowy ramowej oraz o podstawie prawnej zawarcia umowy ramowej, zgodnej z ustawą - jeżeli ogłoszenie dotyczy umowy ramowej.

4. Udostępnianie dokumentów zamówienia i komunikacja:

    1) adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której będą udostępniane dokumenty zamówienia, w tym SWZ/opis potrzeb i wymagań, oraz ewentualne zmiany i wyjaśnienia ich treści;

    2) jeżeli zamawiający nie może udostępnić części dokumentów zamówienia, w tym części SWZ/opisu potrzeb i wymagań, na stronie internetowej prowadzonego postępowania z powodu jednej z sytuacji określonej w art. 65 ust. 1 ustawy, lub ochrony poufnego charakteru informacji w nich zawartych:

      a) sposób dostępu do tej części,

      b) wymagania związane z ochroną poufnego charakteru tych informacji;

    3) informacja, czy wykonawcy będą obowiązani do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;

    4) informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, w tym adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów;

    5) informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego;

    6) adres strony internetowej, na której są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne - jeżeli zamawiający wymaga ich na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy;

    7) informacja, czy zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne - w przypadku, o którym mowa w art. 69 ust. 1 ustawy;

    8) informacja o sposobie dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, w przypadku o którym mowa w art. 69 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający ich wymaga;

    9) informacje dotyczące wymogu lub dopuszczenia złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego albo dołączenia katalogu do składanej oferty;

    10) w przypadku umowy ramowej, o której mowa w art. 315 ustawy, informacja, czy zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia;

    11) w przypadku odstąpienia w całości lub w części od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej:

      a) informacja o okoliczności z art. 65 ust. 1 ustawy,

      b) informacja o formie składania i sposobie przekazywania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowego środka dowodowego, przedmiotowego środka dowodowego, innych oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 65 ust. 2 i 3 ustawy;

    12) informacje o języku lub językach, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oferty, oświadczenia, o których mowa w art.

    125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne oświadczenia lub dokumenty oraz dokonywane niektóre czynności w postępowaniu;

    13) informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), jeżeli zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu;

    14) informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), jeżeli zamawiający przewiduje takie ograniczenia zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy oraz jeżeli zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu.

5. Przedmiot zamówienia:

    1) informacja, czy przed wszczęciem postępowania przeprowadzono wstępne konsultacje rynkowe;

    2) numer referencyjny postępowania (jeżeli został nadany przez zamawiającego);

    3) informacja o rodzaju zamówienia;

    4) informacja, czy zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania;

    5) wartość zamówienia, a jeżeli zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania - łączna wartość poszczególnych części zamówienia oraz wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania; w przypadku umowy ramowej - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia);

    6) informacja, czy w ramach postępowania możliwe jest składanie ofert częściowych;

    7) jeżeli zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych:

      a) liczba oraz wartość poszczególnych części (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia),

      b) informacja, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia,

      c) informacja, czy zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy, wraz ze wskazaniem maksymalnej liczby części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy,

      d) informacje, o których mowa w pkt 8-19 dla każdej części;

    8) krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych) - w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 1 i 2 ustawy;

    9) krótki opis potrzeb zamawiającego i podstawowe cechy charakterystyczne dostaw, robót budowlanych lub usług, stanowiące przedmiot zamówienia - w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 3 ustawy;

    10) określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane - w przypadku partnerstwa innowacyjnego;

    11) główny kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień);

    12) dodatkowy kod CPV (informacja podawana tyle razy, ile jest to konieczne);

    13) okres realizacji zamówienia lub okres, na który zostanie zawarta umowa ramowa;

    14) informacja, czy zamówienie obejmuje opcje;

    15) jeżeli zamówienie obejmuje opcje, określenie rodzaju i maksymalnej wartości opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji;

    16) informacja, czy zamawiający przewiduje wznowienia;

    17) opis wznowienia - jeżeli zamawiający je przewiduje;

    18) informacja, czy zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy;

    19) przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych - jeżeli zamawiający przewidział udzielenie takiego zamówienia;

    20) informacja, czy w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia zamawiający:

      a) uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy,

      b) określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy,

      c) żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy.

6. Kwalifikacja podmiotowa wykonawców:

    1) informacja, czy zamawiający oprócz obligatoryjnych podstaw wykluczenia wykonawcy określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy;

    2) informacja o podstawach wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy - jeżeli zamawiający je przewiduje;

    3) informacja, czy zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu;

    4) określenie warunków udziału w postępowaniu wraz z ich nazwą i opisem - jeżeli zamawiający je przewiduje;

    5) informacja o obowiązku złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy;

    6) wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - jeżeli zamawiający będzie wymagał ich złożenia;

    7) wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - jeżeli zamawiający będzie wymagał ich złożenia.

7. Przedmiotowe środki dowodowe:

    1) wykaz przedmiotowych środków dowodowych - jeżeli zamawiający będzie wymagał ich złożenia;

    2) informacja, czy zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty zgodnie z art. 107 ust. 2 i 3 ustawy (jeżeli dotyczy);

    3) jeżeli zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, wskazanie środków podlegających uzupełnieniu (jeżeli dotyczy);

    4) wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów (jeżeli zamawiający przewiduje ich złożenie).

8. Inne warunki zamówienia:

    1) informacja, czy oferty wariantowe są dopuszczone albo wymagane;

    2) informacja, czy złożenia oferty wariantowej wymaga się albo dopuszcza tylko z jednoczesnym złożeniem oferty podstawowej albo zamiast oferty podstawowej;

    3) informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;

    4) informacje, o których mowa w art. 230 ustawy, oraz adres internetowy aukcji - jeżeli zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną;

    5) informacje dotyczące wadium (jeżeli zamawiający przewiduje wniesienie wadium);

    6) informacja, czy zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

    7) wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z opisem tych wymagań (jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania);

    8) informacja, czy zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

9. Projektowane postanowienia umowy:

    1) informacja, czy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia;

    2) informacje na temat zaliczek na poczet wykonania zamówienia - jeżeli zamawiający przewiduje taką możliwość;

    3) informacja, czy zamawiający przewiduje zmiany umowy;

    4) jeżeli zamawiający przewiduje zmiany umowy, określenie rodzaju i zakresu zmian oraz warunków ich wprowadzenia;

    5) informacja, czy zamawiający przewidział wymagania związane z realizacją zamówienia (jeżeli dotyczy):

      a) w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy,

      b) obejmujące aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, zgodnie z art. 96 ustawy,

      c) w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy.

II. Zakres informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu w zależności od trybu udzielenia zamówienia oraz w przypadku postępowania o zawarcie umowy ramowej

1. Tryb podstawowy:

    1) termin i miejsce składania ofert;

    2) termin otwarcia ofert;

    3) w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 1 i 2 ustawy:

      a) termin związania ofertą,

      b) nazwa kryteriów oceny ofert; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części (w przypadku gdy kryteria oceny ofert są różne dla każdej z części),

      c) informacja, czy w odniesieniu do kryteriów oceny ofert zamawiający:

        - określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy,

        - żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy,

        - w ramach kryterium kosztu stosuje rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy,

      d) sposób oceny ofert (informacja fakultatywna); jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części (w przypadku gdy sposoby oceny ofert są różne dla każdej z części),

      e) określenie wagi, jaką przypisuje się każdemu z kryteriów, z wyjątkiem sytuacji, gdy najkorzystniejszą ofertę określa się wyłącznie na podstawie ceny; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części (w przypadku gdy określenie wag jest różne dla każdej części);

    4) w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy, informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części;

    5) w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert:

      a) maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji,

      b) kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców;

    6) w przypadku trybu podstawowego, o którym mowa w art. 275 pkt 3 ustawy:

      a) krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty,

      b) nazwa kryteriów oceny ofert; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części,

      c) określenie wagi, jaką przypisuje się każdemu z kryteriów oceny ofert, a jeżeli przypisanie wag nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn na etapie wszczęcia postępowania, wskazanie kryteriów oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części,

      d) informacja, czy w odniesieniu do kryteriów oceny ofert zamawiający:

        - określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy,

        - żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy,

        - w ramach kryterium kosztu stosuje rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy.

2. Partnerstwo innowacyjne:

    1) termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

    2) termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

    3) jeżeli zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do składania ofert wstępnych:

      a) informacja o przewidzianych kryteriach selekcji,

      b) informacja o obowiązku złożenia oświadczenia o spełnianiu kryteriów selekcji,

      c) wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania kryteriów selekcji, jeżeli zamawiający będzie wymagał ich złożenia,

      d) minimalna liczba wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych,

      e) maksymalna liczba wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych, jeżeli zamawiający ją określił;

    4) nazwa kryteriów oceny ofert; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części;

    5) określenie wagi, jaką przypisuje się każdemu z kryteriów oceny ofert, a jeżeli przypisanie wag nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn na etapie wszczęcia postępowania, wskazanie kryteriów oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części;

    6) minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegające negocjacjom; jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, informacje podaje się dla każdej części;

    7) informacja, czy przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert.

3. Jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej:

    1) informacja, czy umowa ramowa będzie zawarta z jednym albo z kilkoma wykonawcami;

    2) informacja, czy przewiduje się ograniczenie liczby wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową;

    3) maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli zamawiający ograniczył liczbę wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową;

    4) jeżeli umowa ramowa będzie zawarta z większą liczbą wykonawców, informacja, czy zamawiający udzieli zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy;

    5) uzasadnienie dla wyjątkowych przypadków, gdy okres obowiązywania umów ramowych wykraczać będzie poza wskazany w art. 311 ust. 3 ustawy okres.

III. Informacje dodatkowe (jeżeli zamawiający podaje informacje dodatkowe)

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60